Klantenservice

Afrekenen

Kan ik bij Buro & Zo met een creditcard betalen?
Kan ik ook op rekening kopen bij Buro & Zo?

Algemeen

Koopt u ook gebruikte meubelen op?
Wij willen de meubels bekijken, kan dat?

afleveren 

Is het mogelijk dat de chauffeur voor levering contact opneemt?
Kan ik de meubelen ook zelf ophalen?
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Kunt u ook een ander adres openen dan het factuuradres bezorgen?
Levert u in heel Nederland?
Wat is de levertijd?
Wat zijn de bezorgkosten?
Worden de geleverde meubelen ook op een verdieping geleverd?

Bestellen

Heeft u alle producten online staan?
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst bij Buro & Zo?

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------

Kan ik bij Buro & Zo met een creditcard betalen? 

Afrekenen in de showroom kan helaas niet met creditcard; op de website is dit wel mogelijk.

Kan ik ook op rekening kopen bij Buro & Zo?

Zeker, indien u vooruit wilt betalen is dit mogelijk. U kunt dit aangeven tijdens het afrekenen in onze webshop. De leverperiode gaat in zodra de betaling is voldaan.

Koopt u ook gebruikte meubels op? 

Jazeker, wij kopen alleen grote partijen (vanaf 50 stuks), jong gebruikte werkplekken van geronomeerde merken. Indien u wat te verkopen heeft kunt u het beste een paar foto's en een inventarisatielijst mailen naar  verkoop@buroenzo.nl  zodat wij ook een indruk hebben dat u wenst te verkopen. Vergeet niet uw naam en telefoonnummer, dan nemen wij gegarandeerd contact met u op.

Wij willen de meubels bekijken, kan dat?

Jazeker, onze showroom is geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00 uur. De koffie staat klaar!

Is het mogelijk dat de chauffeur voor levering contact opneemt?

Als u dit wenst, kan de chauffeur u een half uurtje vooraf bellen, zodat u niet de hele dag hoeft te wachten op uw nieuwe meubilair.

Kan ik de meubels ook zelf ophalen?

Jazeker, u kunt de bestelling ook zelf afhalen in Enschede. U kunt dit aangeven tijdens het afrekenen in de webshop.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd? 

Zelf afhalen kan van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Indien wij het meubilair moeten leveren, wordt de levering opgenomen in onze route. Om de verzending zo milieuvriendelijk mogelijk te maken verzmelen wij opdrachten die dicht bij elkaar in de buurt liggen en wordt de planning kort van tevoren gemaakt. Dus tenzij het een grote opdracht betreft, is ver van tevoren plannen lastig. U wordt vooraf ingelicht wanneer de meubels worden afgeleverd. Bij spoedbestellingen kunt u het beste vooraf telefonisch contact opnemen; wij kunnen dan mogelijk een externe transporteur inschaken. Bel hiervoor 053-4347139.

Kunt u ook een ander adres openen dan het factuuradres bezorgen? 

Jazeker, als u een ander bezorgadres ziet in uw bestelling zal uw bestelling daar worden bezorgd.

Levert u in heel Nederland? 

Jazeker, wij leveren binnen 5 of 15 werkdagen in heel Nederland -  met uitzondering van de Waddeneilanden - franco aan huis va € 500.- excl. BTW. (levering BG, zonder obstakels).

Wat is de levertijd?

Doorgaans hebben wij 98% van onze producten op voorraad, wij werken er naar om binnen 5 of 15 werkdagen te leveren. Dit kunt u zelf aangeven tijdens het bestellen. Bij "spoedklussen" kunnen wij een externe transporteur inschakelen, dan heeft u de bestelling de volgende dag al in huis. De meerkosten hiervoor zijn geheel voor de klant.
Wanneer wij met ons eigen transport komen, komen wij op een werkdag tussen 7:00 en 19:00 bezorgen. U wordt altijd minimaal een dag van tevoren ingelicht met onze beste schatting voor wat betreft de aflevertijd. Aan deze schatting kunnen geen rechten worden ontleend, want de exacte aflevertijd is afhankelijk van factoren zoals verkeer. Indien u heeft gekozen voor levering binnen 5 werkdagen en u tijdens deze levertijd niet beschikbaar bent (bijvoorbeeld pas vanaf 9:00), houd ons het recht voor om de levering opnieuw in te plannen. Deze nieuwe planning kan binnen de 5 werkdagen vallen.
Verder gaat de beschreven levertijd pas in nadat de betaling is voldaan. Wanneer u dus kiest voor betaling op factuur, plannen wij de bezorging pas in wanneer het openstaande bedrag bij ons op de rekening staat.

Wat zijn de bezorgkosten?

Als wij het transport in eigen beheer doen (binnen 15 dagen, binnen Nederland) zijn er boven de € 500,- ex. geen transportkosten (levering BG, zonder obstakels). Onder de € 500,- ex. komen er € 25,- bezorgkosten bij. Voor levering binnen 5 werkdagen zijn de transportkosten € 50 ex. voor bestellingen boven de € 500,- en € 35,- ex. voor bestellingen onder € 500,-.
Voor bestellingen in België is het transport voor bestellingen boven de € 1000,- (ex. BTW, levering binnen 15 werkdagen) gratis. Onder de € 1000,- komt er € 75,- ex. aan transportkosten bij.
Indien wij uw bestelling met een extern vervoerder moeten verzenden, zijn de extra kosten die verbonden zijn voor rekening van de klant. Dit geldt alleen voor uitzonderlijke leveringen.

Worden de meubels ook op een verdieping geleverd?

Jazeker leveren wij op een verdieping, mits deze te bereiken is met een lift die groot genoeg is om het meubilair veilig naar boven te kunnen vervoeren.

Heeft u alle producten online staan?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Doordat wij bijna dagelijks nieuwe aanvoer krijgen van nieuw en gebruikt kantoormeubilair is het bijna onbegonnen werk alle producten online te zetten. Heeft u iets specifieks nodig dan kunt u het beste bellen met onze verkoopafdeling. Tel. 053-4347139

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Als u er zeker van bent dat alle producten op voorraad zijn, kunt u het beste bellen met onze verkoopafdeling. Tel. 053-4347139

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst bij Buro & Zo?

Nadat u een bestelling in de webshop heeft geplaatst neemt Buro & Zo telefonisch contact met u op over de levering.