Buroenzo.nl scoort een 8.8/10 413 klantenreviews
 
  • payment-option
  • payment-option
  • payment-option
  • payment-option
  • payment-option
  • payment-option
  • payment-option
  • payment-option
  • payment-option

Klantenservice

Afrekenen
 

Kan ik bij Buro & Zo met een creditcard betalen?
Kan ik bij Buro & Zo met een pinpas betalen?
Kan ik ook op rekening kopen bij Buro & Zo?
Op welke manieren kan ik betalen bij Buro & Zo?

Algemeen
 

Ik heb een inrichting voor een compleet kantoor nodig, geven jullie ook advies?
Is het mogelijk om kleurstalen op te halen?
Kan ik mijn gebruikte meubelen ook inruilen?
Koopt u ook gebruikte kantoormeubelen op?
Wij willen de meubelen komen bekijken, kan dat?

Afleveren
 

Is het mogelijk dat de chauffeur voor levering contact opneemt?
Kan ik de meubelen ook zelf komen ophalen?
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Kunt u ook op een ander adres dan het factuuradres bezorgen?
Levert u in heel Nederland?
Wat is de levertijd?
Wat zijn de bezorg- en montagekosten?
Worden de bestelde meubelen ook op een verdieping geleverd?
Wordt het meubilair ook gemonteerd?

Bestellen
 

Heeft u alle producten online staan?
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Kan ik verhuurmeubilair bestellen via de website?
Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst bij Buro & Zo?

Garantie
 

Hoe is de garantie m.b.t. gebruikt meubilair?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ik bij Buro & Zo met een creditcard betalen? 


Nee, dit is helaas niet mogelijk

 

Kan ik bij Buro & Zo met een pinpas betalen?

 
Jazeker, u kunt zowel in de showroom als bij de chauffeur in de vrachtwagen met pin betalen. (Bij grotere aankopen kan uw bank uw pinlimiet eenmalig verhogen)

 

Kan ik ook op rekening kopen bij Buro & Zo? 


Jazeker, indien u vooruit wil betalen is dit mogelijk. Uw betaling dient dan vóór 12.00 uur op de werkdag voorafgaand aan de levering op onze bankrekening te zijn bijgeschreven.

 

Op welke manieren kan ik betalen bij Buro & Zo?

 
Bij Buro & Zo kunt u contant betalen of pinnen bij aflevering (alleen bij ons eigen vervoer; bij grotere aankopen kan uw bank uw pinlimiet eenmalig verhogen), ook is het mogelijk vooraf over te maken via de bank (het geld moet de werkdag voor levering, vóór 12.00 uur op de rekening van Buro & Zo staan).


Ik heb een inrichting voor een compleet kantoor nodig, geven jullie ook advies?


Jazeker, in onze showroom kunnen wij u een advies op maat geven. Voor een totaalinrichting is het raadzaam een overzichtstekening van de in te richten ruimtes mee te nemen.


Is het mogelijk om kleurstalen op te halen? 


Jazeker, in onze showroom hebben wij kleurstalen van de diverse nieuwe meubellijnen. U kunt de kleurstalen gratis ophalen in onze showroom te Enschede, zodat u de kleuren in uw eigen kantoor kan bekijken.


Kan ik mijn gebruikte meubelen ook inruilen? 


Wij ruilen alleen grote partijen (min. 50 werkplekken) met jonge kantoormeubelen in.


Koopt u ook gebruikte kantoormeubelen op? 


Jazeker, wij kopen alleen grote partijen (van 50-2500 werkplekken) , jong gebruikte kantoormeubelen van gerenommeerde merken. Indien u wat te verkopen hebt kunt u het beste een paar foto’s en een inventarisatielijst mailen naar verkoop@buroenzo.nl zodat wij ook een indruk hebben hetgeen u wenst te verkopen. Vergeet daarbij niet uw naam en telefoon nummer, dan nemen wij gegarandeerd contact met u op.


Wij willen de meubelen komen bekijken, kan dat? 


Jazeker, onze showroom is geopend van maandag t/m zaterdag van 9:00-17:00 uur. De koffie staat klaar!


Is het mogelijk dat de chauffeur voor levering contact opneemt? 


Als u dit aangeeft kan de chauffeur u een half uurtje vooraf bellen, zodat u niet de hele dag hoeft te wachten op uw nieuwe meubilair.


Kan ik de meubelen ook zelf komen ophalen?


Jazeker, u kunt de meubelen ook zelf afhalen in Enschede. En passen de meubelen niet in uw auto? Geen probleem wij hebben gratis een aanhangwagen ter beschikking! Wij vragen alleen een paspoort of een rijbewijs als borg. 


Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd? 


Bij een bestelling kunt een gewenste ophaal/afleverdatum aangeven, wij zullen proberen deze aan te houden. Bij spoed bestellingen kunt u het beste vooraf telefonisch contact opnemen. Tel. 053-4347139


Kunt u ook op een ander adres dan het factuuradres bezorgen? 


Jazeker, als u een ander bezorgadres aangeeft in uw bestelling zal uw bestelling daar bezorgd worden.


Levert u in heel Nederland? 


Jazeker, wij leveren binnen 15 dagen in heel Nederland - met uitzondering van de Waddeneilanden - franco huis v.a. € 500.- excl. btw. (levering BG). Meer informatie over bezorgkosten vindt u hier


Wat is de levertijd? 


Doorgaans hebben wij 98 % van onze producten op voorraad, wij werken er naar om binnen 15 werkdagen af te leveren. Bij “spoed klussen” kunnen wij eventueel een externe transporteur inschakelen dan heeft u het doorgaans de volgende dag al in huis. De meerkosten hiervan zijn geheel voor de klant.


Wat zijn de bezorg- en montagekosten? 


Als wij het transport in eigen beheer doen (binnen 15 dagen op route, binnen Nederland) zijn er boven de € 500.- ex. geen bijkomende transport kosten (levering BG). Onder de € 500,- ex. komen er € 15,- bezorgkosten bij. Voor levering binnen 5 werkdagen zijn de transportkosten € 25 ex. voor bestellingen boven de € 500,- en € 35,- ex. voor bestelingen onder € 500,-.
Voor bestellingen in België is het transport voor bestellingen boven de € 1000,- (ex. BTW, levering binnen 15 werkdagen) gratis. Onder de € 1000,- komt er € 50,- ex. aan transportkosten bij.
Indien wij uw bestelling met een externe vervoerder moeten versturen zijn de extra kosten die hieraan verbonden zijn voor rekening van de klant. Dit geldt alleen voor uitzonderlijke leveringen.

 

Worden de bestelde meubelen ook op een verdieping geleverd?


Jazeker leveren wij op een verdieping, mits deze te bereiken is met een lift die groot genoeg is om de meubelen veilig naar boven te kunnen transporteren.

Wordt het meubilair ook gemonteerd? 


Uiteraard, het meubilair wordt ter plaatse gemonteerd* en geplaatst zoals u dat wilt, zonder bijkomende kosten.
*Montage aan wanden is geheel voor rekening van de klant. Houten en metalen stellingen dienen door de klant zelf gemonteerd te worden.


Heeft u alle producten online staan? 


Nee, helaas is dit niet mogelijk. Doordat wij bijna dagelijks nieuwe aanvoer krijgen van nieuwe en gebruikte kantoormeubelen is het bijna onbegonnen werk alle producten online te zetten. Heeft u iets specifieks nodig dan kunt u het beste bellen met onze verkoop afdeling. Tel. 053-4347139


Hoe weet ik of een product op voorraad is?  


Als u zeker van wilt zijn dat alle producten op voorraad zijn kunt u het beste bellen met onze verkoop afdeling. Tel. 053-4347139


Kan ik verhuurmeubilair bestellen via de website? 


Nee dit is helaas niet mogelijk, voor huurmeubilair kunt u het beste telefonisch contact opnemen met een van de verkopers in de showroom om u een zo goed mogelijk advies te geven. Tel. 053-4347139


Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst bij Buro & Zo? 


Nadat u een bestelling hebt geplaatst in de webshop neemt Buro & Zo telefonisch contact met u op omtrent de levering en de wijze waarop betaald kan worden.


Hoe is de garantie m.b.t. gebruikt meubilair?

 
Op gebruikte meubelen kunnen wij helaas geen garantie geven, wel zullen wij ons uiterste best doen om eventuele defecten te repareren voor zover er onderdelen beschikbaar zijn.