Klantenservice

Afrekenen

Kan ik bij Buro & Zo met een creditcard betalen?
Kan ik ook op rekening kopen bij Buro & Zo?

Algemeen

Koopt u ook gebruikte meubelen op?
Wij willen de meubelen komen bekijken, kan dat?

Afleveren 

Is het mogelijk dat de chauffeur voor levering contact opneemt?
Kan ik de meubelen ook zelf komen ophalen?
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Kunt u ook op een ander adres dan het factuuradres bezorgen?
Levert u in heel Nederland?
Wat is de levertijd?
Wat zijn de bezorgkosten?
Worden de bestelde meubelen ook op een verdieping geleverd?

Bestellen

Heeft u alle producten online staan?
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst bij Buro & Zo?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ik bij Buro & Zo met een creditcard betalen? 

Afrekenen in de showroom kan helaas niet met creditcard; op de website is dit wel mogelijk.

Kan ik ook op rekening kopen bij Buro & Zo?

Jazeker, indien u vooruit wil betalen is dit mogelijk. U kunt dit aangeven tijdens het afrekenen in onze webshop. De leverperiode gaat in zodra de betaling voldaan is.

 

Koopt u ook gebruikte meubels op? 

Jazeker, wij kopen alleen grote partijen (vanaf 50 stuks), jong gebruikte werkplekken van gerenommeerde merken. Indien u wat te verkopen hebt kunt u het beste een paar foto’s en een inventarisatielijst mailen naar verkoop@buroenzo.nl zodat wij ook een indruk hebben hetgeen u wenst te verkopen. Vergeet daarbij niet uw naam en telefoonnummer, dan nemen wij gegarandeerd contact met u op.

Wij willen de meubels komen bekijken, kan dat?

Jazeker, onze showroom is geopend van maandag t/m zaterdag van 9:00-17:00 uur. De koffie staat klaar!

 

Is het mogelijk dat de chauffeur voor levering contact opneemt?

Als u dit aangeeft kan de chauffeur u een half uurtje vooraf bellen, zodat u niet de hele dag hoeft te wachten op uw nieuwe meubilair.

Kan ik de meubels ook zelf komen ophalen?

Jazeker, u kunt de bestelling ook zelf afhalen in Enschede. U kunt dit aangeven tijdens het afrekenen in de webshop.

 

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd? 

Zelf afhalen kan maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur. Indien wij het meubilair moeten bezorgen, wordt de levering in de route gepland. Wij hanteren altijd een korte planning, dus tenzij het een grote opdracht betreft, is van tevoren plannen lastig. U wordt vooraf gebeld wanneer de meubels afgeleverd worden. Bij spoedbestellingen kunt u het beste vooraf telefonisch contact opnemen; wij kunnen dan eventueel een externe transporteur inschaken. Bel hiervoor 053-4347139.

Kunt u ook op een ander adres dan het factuuradres bezorgen? 

Jazeker, als u een ander bezorgadres aangeeft in uw bestelling zal uw bestelling daar bezorgd worden.

Levert u in heel Nederland? 

Jazeker, wij leveren binnen 5 of 15 werkdagen in heel Nederland - met uitzondering van de Waddeneilanden - franco huis v.a. € 500.- excl. btw. (levering BG, zonder obstakels). Meer informatie over bezorgkosten vindt u hier

Wat is de levertijd?

Doorgaans hebben wij 98 % van onze producten op voorraad, wij werken er naar om binnen 5 of 15 werkdagen af te leveren. Dit kunt u zelf aangeven tijdens het bestellen. Bij “spoedklussen” kunnen wij eventueel een externe transporteur inschakelen, dan heeft u het doorgaans de volgende dag al in huis. De meerkosten hiervan zijn geheel voor de klant.
Wanneer wij met ons eigen transport leveren, komen wij op een werkdag tussen 7:00 en 19:00 leveren. U wordt altijd minimaal een dag van tevoren gebeld met onze beste schatting wat betreft de aflevertijd. Aan deze schatting kunnen geen rechten worden ontleend, want de exacte aflevertijd is afhankelijk van factoren zoals verkeer. Indien u gekozen heeft voor levering binnen 5 werkdagen en u tijdens deze levertijden niet beschikbaar bent (bijvoorbeeld pas vanaf 9:00), houden wij ons het recht voor om de levering opnieuw in te plannen. Deze nieuwe planning kan dan buiten de 5 werkdagen vallen.
Verder gaat de aangegeven levertijd pas in nadat de betaling voldaan is. Wanneer u dus kiest voor betaling op factuur, plannen wij de bezorging pas in wanneer het openstaande bedrag bij ons op de rekening staat.

Wat zijn de bezorgkosten?

Als wij het transport in eigen beheer doen (binnen 15 dagen op route, binnen Nederland) zijn er boven de € 500.- ex. geen bijkomende transport kosten (levering BG, zonder obstakels). Onder de € 500,- ex. komen er € 15,- bezorgkosten bij. Voor levering binnen 5 werkdagen zijn de transportkosten € 25 ex. voor bestellingen boven de € 500,- en € 35,- ex. voor bestelingen onder € 500,-.
Voor bestellingen in België is het transport voor bestellingen boven de € 1000,- (ex. BTW, levering binnen 15 werkdagen) gratis. Onder de € 1000,- komt er € 50,- ex. aan transportkosten bij.
Indien wij uw bestelling met een externe vervoerder moeten versturen zijn de extra kosten die hieraan verbonden zijn voor rekening van de klant. Dit geldt alleen voor uitzonderlijke leveringen.

Worden de bestelde meubels ook op een verdieping geleverd?

Jazeker leveren wij op een verdieping, mits deze te bereiken is met een lift die groot genoeg is om het meubilair veilig naar boven te kunnen transporteren.

 

Heeft u alle producten online staan?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Doordat wij bijna dagelijks nieuwe aanvoer krijgen van nieuw en gebruikt kantoormeubilair is het bijna onbegonnen werk alle producten online te zetten. Heeft u iets specifieks nodig dan kunt u het beste bellen met onze verkoopafdeling. Tel. 053-4347139

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Als u zeker van wilt zijn dat alle producten op voorraad zijn kunt u het beste bellen met onze verkoopafdeling. Tel. 053-4347139

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst bij Buro & Zo?

Nadat u een bestelling hebt geplaatst in de webshop neemt Buro & Zo telefonisch contact met u op omtrent de levering.